در صورتی که کارفرما ، فروشنده و یا دریافت کننده خدمات باشیم :
1- موقع عقد قرارداد : باید اطلاعات قرار داد را ارسال و دیگر نیازی به درج اطلاعات در قسمت خرید نیست . فقط مبالغ پرداختی را ارسال می کنیم .
2- موقع دریافت فاکتور از پیمانکار ، یا فروشنده ، در قسمت خرید اعلام میکنیم و در کادر مربوط به “نوع کالا و خدمات” شماره قرارداد ذکر میشه.
اگر پیمانکار و یا ارائه دهنده خدمات باشیم :
1– موقع عقد قرارداد : هیچ تکلیفی در خصوص ارسال اطلاعات قرار داد نداریم.
2- موقع صدور صورت وضعیت یا فاکتور: صورت وضعیت های تایید شده ، فاکتور خرید و دریافت خدمات را با اعلام شماره قرارداد در قسمت “نوع کالا و خدمات” را اعلام می کنیم.